torsdag 7 april 2011

SALONG PILI



































































































I dag har jag färgat håret och klippt mig på Salong Pili hos
bästaste Ingela!
Köpte nytt shampo och balsam, så då fick jag en fin vit klocka
på köpet.






























Tråkigt regnigt väder hela dagen. Fördelen med regnet
är ju att snön i alla fall försvinner...
Lite lerigt har vi allt utanför på vår parkering så vi hoppas
på turen att få lite sol i morgon som torkar upp denna
lervälling!!

Åker till Umeå i morgon mitt på da´n så packning pågår.
Lika jobbigt varje gång. Kanske skulle jag haft en
personlig packare!
Öppning av ny KappAhl butik sker torsdag nästa vecka
så det blir mycket jobb i några dagar....

Snart levererar Anders thaimat så det är bäst att duka och
göra klart tills han kommer hem.

Ha´en fin kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar