tisdag 19 april 2011

VÄLKOMMEN TISDAG





















































En kopp te och Damernas Värld förgyllde min eftermiddag.
Ljuvliga inspirations bilder till dig som går i giftas tankar fanns med i
detta nummer.

Har precis letat fram vita små dunvippor på tråd som jag köpte för
något år sedan men jag fick leta länge kan jag säga...
Ska göra lite påskfint här hemma men det får bli i morgon tror jag.
Tycker påsken är för kort för att lägga ner tid på. Måndag nästa
vecka tar man ju ändå bort allt...

Har hört att det ska bli fint väder till helgen så då ska vi försöka
kratta om det har torkat upp lite mer. Tycker det är kul att kratta
och det är ett resultat som syns. Man känner sig så nöjd när det är
gjort. Det blir så fint!

Trevlig kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar