torsdag 14 april 2011

TORSDAG KVÄLL


Blå Krokusar


















Gula Krokusar...
























Snön har verkligen smält, nu när jag varit borta. Vi har fortfarande
snö kvar på våran tomt men det är stor skillnad sen jag åkte.

Hittade fina blommor efter husväggen som så vackert står där år
efter år och blommar.
Såg en humla idag och en fjäril, härligt!!!















































Nya tidningar kom när jag var borta så då kanske ni förstår vad jag gjort i
solstolen idag??? Ja precis, läst!
Älskar tidningar som ni kanske redan förstått så i morgon ska köra en repris
i solen och bara njuta och läsa (om det blir sol förstås)!

Nu ska jag njuta av kvällen och mysa med familjen,se på Big Brother som jag
bara inte kan missa och dricka massor med te....

Go´kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar