söndag 20 mars 2011

BORGEN

Huset är byggt  av kalksten utan murbruk eller cement


















Mysig hörna framför öppna spisen

















Lantkökskänsla på nyitalienska

























































Välvda bågar och grovhuggen kalksten
































Fladdermusfåtölj i kohud



































Läckert olivträd


















































Fina inspirationsbilder från Syditalien. 
Bilder lånade från: Sköna Hem

Oj, oj, oj vad jag har blivit förkyld!!! Himla typiskt, precis nu. Hoppas
jag känner mig bättre i morgon. Ska lägga mig tidigt i kväll så jag är på
topp i morgon ( eller inte ) Har inte tid att vara sjuk nu. Ligga på ett hotellrum är
inte aktuellt för min del, är liksom inte riktigt läge för det.
Vi håller tummarna för morgondagen!

Nu väntar Solsidan...

Ha en ljuvlig kväll♥
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar