måndag 7 mars 2011

GODMORGON






























Hej alla blogg vänner!!

Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag...
Tog mig friheten att inte blogga på 2 da´r. Har inte riktigt haft den tiden
och heller inte tagit mig den tiden. Det blir så ibland, hoppas ni ursäktar!!!


Fina Flisan och Christer Björkman


















Malin i  Fredagkväll Med Malin  och fina Flisan.


























På lördag kväll var jag och Felicia och tittade på Melodifestivalen live.
Fantastiskt  bra ordnat måste jag säga. Mycket folk, långa köer men aldrig
lång väntetid till någonting. Trevlig personal som var snäll och hjälpsam!!!
Fick platser på läktaren så vi såg jätte bra. En kanon kväll helt enkelt...

Nu är det som sagt var ny vecka, nya friska tag.
Jag har semester hela veckan och det ska bli sååå skönt!
Åker ev. till Stockholm några dagar och myser med familjen.


Önskar dig en fin start på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar