fredag 25 mars 2011

VÅFFELDAGEN






















Tror att jag ska äta mina våfflor med färska jordgubbar, grädde och
glass...mums!!!
Hur äter du dina, som en efterrätt kanske???

På eftermiddagen ska vi åka till stan och köpa nya skor till Flisan.
Svårt att veta vad man ska köpa med tanke på att det är ganska
mycket snö kvar ännu. Måste kolla hur det ser ut på skolgården
först...
Alltid svårt när vintern möter våren. Det ska gärna kläs av lite för
tidigt, tycker i alla fall jag som föräldrar.

I kväll väntar finalenLet´s Dance. Har ingen favorit av dem som
är kvar så för mig kvittar det vem som vinner. Andersson eller
Andersson?
Titta ska jag i alla fall även fast jag är sugen på att se
Så Ska Det Låta också men det går säkert i repris eller på SVT/play.

Önskar dig en happy fredag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar