tisdag 29 mars 2011

TISDAG























Snöflingor som yr och solen är som bortblåst...shit happens!!!
Bara det blir bra väder i morgon är jag nöjd, för jag ska sitta ute i
solen och fika med Sophie som är ledig liksom jag...
3 lediga dagar ligger framför mig och ingen är gladare än jag.
Känns som en riktig mjukstart på denna vecka!

Nya Damernas Värld kom förra veckan och jag har inte haft tid att
titta i den förräns nu. Vilken lycka!
Började prenumerera på den för mer än 10 år sen och den är fort-
farande en favorit...

Kasslergratäng blir det till middag idag och det är time att bege sig till
köket. Ser att klockan är ganska mycket så jag får nog lägga på ett
litet kol.
Nu har tiden gått fort igen. Den har en tendens att göra det ibland...

Njut kvällen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar