tisdag 22 mars 2011

JONATHAN 19 ÅR


Ja, må han leva. Ja, må han leva. Ja må han leva uti hundrade år.....























GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN världens finaste, finaste Jonte!!! 


Saknar dig så otroligt mycket! Det är din dag i dag och det väcker
såå många minnen hos mig....
Önskar att jag var hemma och kunde fira dig idag men tyvärr är jag inte
det. Tråkigt och ledsamt! 




9 dagar gammal























                         

         1 år och 8 månader                                               3 år                                 






















       5 år                                                          7 år                       






















19 år idag
































Jag Älskar Dig ♥

1 kommentar:

  1. Grattis!! Tyckte det var igår jag skjutsade mamma från jobbet för att hämnta dig på nattdagis.

    SvaraRadera