torsdag 17 mars 2011

TORSDAG





















En helt vanlig torsdag med en sol som skiner och en termometer
som visar +2.
Alldeles, alldeles snart är det vår...

Jag är ledig i dag, så jag ska börja packa eftersom jag åker till
Östersund i morgon och jobbar i några dagar. Kommer hem på
onsdag kväll nästa vecka.

Vädret här är ju ungefär som där så jag behöver inte fundera så
mycket på val av kläder. Skönt!!

Fick en fin resefön och en mini plattång när jag fyllde år, som jag
ska ta med och inviga. Hoppas det är lite fart i fönen, annars
kommer det aldrig att funka. Fönen är ju lite A och O kan man säga!!























Ska promenera på löpbandet i dag (hur kul lät inte det), tyvärr
har jag ingen bra musik i mina lurar och då blir det så tråkigt.
Kan ju lyssna på radio, funkar ju också...

Ha en fortsatt fin dag♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar