fredag 25 mars 2011

VÄLKOMMEN FREDAG


Läkarbesök kl: 11.30 stod på agendan i dag. Gruvade mig
en aning eftersom jag skulle på ett återbesök.
Läkaren Tobias kollade mitt ena bröst som jag haft en
stor knöl i. Har haft en inflammation och ätit penicillin i
10 dagar nu.

Varför en man, dessutom i samma ålder
som mig eller något yngre??? Tycker detta är mycket 
pinsamt!!!

Hur som haver var det bara att gilla läget och tänka klokt
och vuxet. Jag är bara en patient som haft lite ont eller 
j-ligt ont på ren svenska!!

Undersökningen gick i alla fall bra men ska det ska göras
mammografi och ett ultraljud, får en kallelse inom kort.
Skönt att det blir en ordentlig undersökning för jag är ju
lite orolig trots allt...

Dagen till ära så är det fredag och en härlig helg går oss
till mötes. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute och
få lite frisk luft...

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar