måndag 28 mars 2011

28 MARS



























Måndag och ny arbetsvecka. Var ju ett tag sen jag var på min butik och jobbade
så det är skönt att vara tillbaka igen. Börjar med en mjukstart... Jobbar två dagar
sen är jag ledig i tre, känns riktigt, riktigt nice!

Åkte ut till IKEA igår eftermiddag och hittade riktigt fina utemöbler, så nu kan jag
inte släppa dem ur tankarna....
Gäller nog att handla nu, annars är dom borta sedan. Vet precis hur det är!!

Vi tjejer i familjen var hos Sophie i går kväll och käkade pizza och hade lite girltalk.
Super mysigt! Bara jag och tjejerna, det händer inte så ofta faktiskt.

Sophie och jag ska ha rensvecka hos henne till veckan och det innebär att vi ska
rensa helt enkelt, framför allt i hennes garderober...ohh, what a mess!!!
Det behöver vårstädas både här och där. Alltså inte bara hos mig!

Tack för att du tittar in!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar