fredag 8 juli 2011

ÅTTONDE JULI














































God Morgon Fredag!!!

Ännu en strålande dag går oss till mötes och jag har haft sovmorgon
idag, ätit frukost på altanen och bara njutit...

Felicia sover fortfarande så det är nog dags att väcka henne nu.
Min lilla unge älskar att sova länge på morgonen precis som vi andra i
familjen. Många gånger önskar jag att jag var morgonpigg. Tänk att vakna
och bara skutta ur sängen och känna sig pigg. Det finns inte alls i min värld!
















































































Var hos Ingela på Salong Pili i går morse och färgade håret och klippte mig.
Känns jätte skönt, för jag hade väntat för länge... I vanlig ordning!

Spelade golf sent i går kväll så vi gick bara 7 hål. I kväll ska vi ut och spela
igen med min bror Per. Det ska bli kul för han är så duktig...

Carpe Diem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar