tisdag 12 juli 2011

TISDAG

Min älskade unge vad jag saknar dig...



Nu är det endast 2 arbetsdagar kvar innan jag ska ha semester.
Jag längtar efter att få vara ledig så jag håller på spricker...
Funderar på hur jag ska fira in denna längtan på torsdag, för
fira det ska jag!!!

I går var det fullt hus här med massor av middagsgäster.
Vi grillade hamburgare och njöt av solen, badade i Ljungan och
spelade golf.
Glömde dock att fotografera så jag har inga picks att visa, tyvärr!!

I kväll hoppar jag Allsång På Skansen och går till golfbanan (igen)
och går några hål, kanske 9. Vi får se hur mycket klockan blir...

Njut kvällen var du än är eller vad du än gör ♥

4 kommentarer:

  1. Samma här Mollan, två dagar kvar för mig också ;) ha en skön sommar!

    SvaraRadera
  2. Tack det samma!!! Åhh, vad vi ska njuta och ha det skönt... Kram:))

    SvaraRadera
  3. Nu är jag hemma från den stora staden! Måste se till att hinna umgås med er innan min extrema jobbvecka börjar ..

    SvaraRadera