lördag 16 juli 2011

CYKELTUR

Fina Julia och Jonte gjorde oss sällskap


































Fina Flisan  och storebror Jonte































I går tog vi en cykeltur till Nordljus och köpte fina lampskärmar
till sovrummet (visar er senare). Vi åkte vidare till Jennie och
Robban för en fika-paus men där var ingen hemma.
Då gick det upp ett ljus och jag kom på att dom är i Skåne.
Det var synd för vi ville träffa lilla Tyra...


Ett glas rosé eller blev det fler???
































Grillkväll hos goda grannar med gott rosé vin förärade vår kväll
och det blev lite sent för jag släckte lampan vid 4-snåret...
Men vi hade en jätte trevlig kväll och då vill man liksom inte
avsluta..

Vädret är inte vidare vackert i dag men ändå ganska varmt så
jag låg kvar i sängen utan dåligt samvete.
Om vädret varit fint hade jag fångat dagen lite tidigare men det
är muligt så det blir nog filmtajm i dag...

Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Ja det hade vi men vi saknade dig, min lilla Stump!!! Du kanske kan komma ut på söndag...
    Puss & Kram

    SvaraRadera