måndag 4 juli 2011

MÅNDAG KVÄLL

Den här lampskärmen från TINE K home ska vi ha i vårt sovrumsfönster



















Längtar att få tända lampan men jag har nog
somnat innan det blir mörkt... 

























 Fat från COTE TABLE























































Flisan hade gjort fint med kudden i stolen































Efter jobbet idag for jag och Flisan till butiken Nordljus
och shoppade lite.
Jag köpte en fin lampskärm som jag tittat på länge,
(ville ha två stycken men det fanns bara en kvar, tyvärr)!
ett fint uppläggnings-fat och en kudde till Flisans rum
blev dagens inköp.

Solen sken idag men det har inte varit vidare varmt.
Man har blivit lite bortskämd med den tropiska värmen
som varit ett tag nu. Så fort solen tittar fram förväntar
man sig att det är supervarmt!

Måndagen börjar gå mot sitt slut och jag ska strax lägga mig
i min sköna säng och fortsätta läsa min bok Dödergök som
jag bara hinner några rader på så, sen somnar jag...
Blir jobbigt eftersom jag inte hinner komma in i handlingen
riktigt. Men, men så är det när man har tidiga morgnar, då är
man trött på kvällen.

Hoppas du får en fantastisk vecka med eller utan semester!!!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar