lördag 2 juli 2011

LILLA-VM

Go´ungen min
























Tidsfördriv i tältet mellen matcherna
























Brottning eller???































I dagarna två har vi varit på fotbollcup i Matfors.
Det regnade en hel del i går men mestadels var det uppehåll.
Riktigt varmt och fuktigt har det varit i luften så det har ändå
varit skönt.

Två tidiga morgnar har det varit så jag längtar efter sovmorgon....
05:15 klev vi upp i morse så då kanske ni förstår...

Bakade en kaka i långpannan i går kväll men det blev en
gammal goding, tyvärr!
Ingen hade lämnat något smarrigt recept så jag tog det säkra
före det osäkra...

I går eftermiddag var jag och mina tjejer till Härnösand på en liten
shoppingtur men det blev inte så mycket shopping eftersom det
inte fanns något jag ville ha. Stannade till på IKEA och fyndade
istället.

Grillning med min fina familj väntar inom kort!!!

Önskar dig en härlig somrig kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar