torsdag 21 juli 2011

DAGSUTFLYKT

































































































Gjorde en dagsutflykt till våran grannstad Härnösand, tidigare i veckan.
Vi var på TECNICHUS och exprimenterade med både det ena och
det andra. Mycket pyssel, knåp och klurigheter...
Våra grannar Carin, Christoffer och deras barn Felix och Aprilia var
också med, så vi hade en mysig dag tillsammans!

Här är lampskärmarna jag köpte på Nordljus förra veckan som jag lovade er
en bild på! Visste inte vart jag skulle ha dem men det blev i sovrummet...         





























Nu väntar jordgubbar och glass på mig, så jag ska sätta mig ute och
njuta av den fina kvällen men först ska jag väcka min älskling som
somnat ute i soffan på baksidan.
Efter en dags jobb med början av altanen på framsidan (jippi!!!) och fest
i går kväll med goda grannar i området blev det en sen kväll och en tidig
morgon i dag, så jag förstår att han känner sig trött och sliten....

Nu fångar vi kvällen och njuter av den ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar