torsdag 7 juli 2011

FÖRKYLD

Jag och Felicia på midsommarafton men söta Tyra























Usch, min förkylning vill inte försvinna!!! Tror jag blir tokig snart
på min hosta som inte ger med sig, den är värst.
I 3 veckor har jag varit krasslig och känner inte någon bättring alls.
- Kroppen behöver vila och återhämtning,  sa en vänlig sköterska
på vårdcentralen. Tyvärr tror jag att det stämmer men det är inte
bara att vara hemma. Vem ska göra mitt jobb då???

Valde att vara hemma och kurera mig när Anders och Felicia gick
Gatufesten nu i kväll.. Orkade helt enkelt inte!
Ska till Ingela på Salong Pili i morgon bitti så då vill jag vara hyfsat
pigg. Ska klippa och färga håret. Längtar!!
Går kanske en sväng på stan och flanerar, om det finns ork till det
vill säga...


Godnatt alla bloggisar ♥

2 kommentarer:

  1. Du blev så fin i håret! Love love love!

    SvaraRadera
  2. Tack min lilla Stump!!!! Kärlek till dig...

    SvaraRadera