lördag 23 juli 2011

PROJEKT PÅ G


Nu ska den gamla trappan bort...


















...och det ska byggas en altan
























Lördag hela veckan har jag nu när det är semester
och jag njuter som bara den...

Nu har ÄNTLIGEN altan bygget kommit igång!!! Nu ska vi få fint
framsidan med en riktig altan och ny trappa in till huset.
Möbler är redan inhandlade och väntar bara på att bli uppackade,
likaså kuddar och krukor. Filtar måste jag införskaffa för det duger
ju inte med några gamla...

Åker en tripp till Stockholm när altanen är klar så vi väntar några
dagar med det och ni ska veta att jag längtar!
Ser fram emot ett besök i Vaxholm och dess butiker, restauranger
och promenadstråk.
Där finns en butik som heter Magasinet som jag brukar kika in i.
Tre våningar med inredning är ju rena himmelriket...

Gröna Lund är också ett självklart ställe att besöka.
Felicia älskar att åka karusell och vilket barn gör inte det???

Åker gärna båt ut i skärgården. Det är så otroligt vackert!
Kanske Sandhamn står på tur denna gång. Vi får se...

Lunch fix väntar och sedan blir det Norrporten Arena där
Giffarna möter Östers IF kl 16:00.
Vi kanske ses!!!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar