tisdag 3 januari 2012

1 ÅRS-JUBILEUM

















                           
                               Skål alla fina bloggisar!!!

Bloggen firar 1 år och det känns jättekul! Tiden har gått fort och
inläggen har haft varierande antal inlägg/mån och har berott på många
olika faktorer. Ibland har jag haft bloggtorka, ibland har lusten saknats
och ibland har inte tiden riktigt räckt till helt enkelt men jag tycker att
det är  så otroligt kul, så jag kommer att fortsätta i den mån tid finns...
om Ni vill förstås???

Det jag saknar är kommentarer från er, dom duggar inte tätt kan jag
säga. Hoppas på fler små avtryck för ni är många som läser...
Skulle vara sååå kul att få lite respons från er, se vilka ni är om inte annat!

Tack för att just DU tittar in!!!


                                                      ♥

5 kommentarer:

  1. Lilla kusin, det är jättekul att titta in på din
    blogg och läsa om vad du har för dig och se dina fina bilder. Lovar att jag ska bli bättre på att
    skriva en liten kommentar nu och då. Du, det ser väldigt gott ut det du har i glasen:) kram

    SvaraRadera
  2. Vad glammigt det känns här på bloggen! Jätte fint! PUSS

    SvaraRadera
  3. Grattis! Så länge har inte jag följt din blogg men ser alltid framemot att titta in och se vad du har för dig! Så ofta jag hinner.
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir av era kommentarer!
    Tack så mycket, fina ni!!

    /kramar Mollan

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Nu har jag äntligen fått fingr.... ur!
    Du är Jätte Välkommen in till mig!
    mariemarang.blogspot.com
    Ha de så gott! Hoppas foten är snäll med dig snart.

    SvaraRadera