lördag 21 januari 2012

TIPS TACK!

Budapestbakelse smakar mums!!



Känner mig lite bättre till mods nu... Har fått positiv energi av en fin vän som jag ska träffa
på måndag över en lunch. Ser fram emot detta för vi har alltid så mycket att 
prata om när vi ses!

Efter läkarbesöket igår for jag och Felicia på kondis och fikade.
Fredagsmys på högsta nivå enligt min dotter och jag
håller med! Hon älskar att vara där och jag
älskar att vara med henne, vart spelar 
ingen roll!

A är i skidspåret just nu så jag ska titta på lite resor till Thailand i vår.
Funderar på om vi ska åka till Hua Hin. Först var vi inne på 
Phuket men sedan tittade vi på Hua Hin och insåg att det 
nog är billigare att åka dit. Hyra hus eller bo på
hotell, det är frågan??? Jag behöver massor
med tips så ni får gärna överösa mig!!!
Väntar med spänning...

Hoppas ni fått en bra start på helgen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar