måndag 9 januari 2012

LÄKARBESÖK

Såg två bra filmer på lördagkväll som jag rekommenderar...



Nu är det slut på julledigheten för de flesta. I dag har skolan börjat igen och det känns faktiskt ganska skönt,
nu är det slut på sena kvällar...

Har varit hos läkaren idag och blivit sjukskriven ytterligare 2 veckor.
Ska få en tid på röntgen och se vad den visar. Kan eventuellt vara en stressfaktur, alltså något som gått av
i foten.
Specialsulor ska provas ut till mina fötter och det tror jag, är en bra idé!
Ska till sjukgymnasten igen på onsdag för ytterligare behandling.
Hoppas att mirakel kan ske över natten, för nu är jag less!!!

                         Önskar dig en fin start på denna vecka!


                                                           

4 kommentarer:

  1. Jädrans fossing! Hoppas den blir bra snart!

    SvaraRadera
  2. Lider med dig, förstår att du är jävl..t less. Håller tummarna som bara den för ett mirakel.
    Ha de så gott de går! Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tack, fina ni!!
    Måste ju ändå skryta med att så här
    fina fötter har jag aldrig haft vintertid,
    dom brukar glömmas bort då...ha ha!!

    Kram;)

    SvaraRadera
  4. Man ska se det positiva i allt!

    SvaraRadera