tisdag 3 januari 2012

VÄLKOMMEN ÅR 2012

Nyårsafton med god mat och massa bubbel....



























Nytt år och nya möjligheter väntar år 2012.
Nya dagar att glädjas åt tillsammans och massor med nya upplevelser.
Önskar att livet alltid vore en dans på rosor men tyvärr innefattar
det så mycket mer.
Glädje, hoppas jag att året levererar mest av. Det ska jag hålla
tummarna för i alla fall!!!

Nyårsafton är över och bjöd på 3-rätters middag, bubblor i glasen
och fina fyrverkerier .


Leilas exotiska Gino

























Såg på Leilas söta jul och blev inspirerad av denna efterrätt med
bananer, vit choklad, hallon, kiwi och kokos, serverad med
vaniljglass ( bytte dock ut fikon mot kiwi ) som vi åt efter tolv slaget.
Mumsfillibabba, ni måste bara prova...!

Kan fortfarande inte gå på den onda foten. Jag har varit tapper
och verkligen, verkligen vilat men det spelar ingen roll...
Vissa dagar kan jag bara gå på tå och det är ju skitjobbigt även
fast jag bara rör mig inomhus. Den värker också...
Nog om denna fot, ni blir väl less på mig som jag tjatar om den!!



                                                 ♥

1 kommentar: