onsdag 4 januari 2012

ONSDAGKVÄLL














































Granen är väck och jag har börjat plocka bort lite julsaker.
Stjärnorna i fönstren får vara kvar någon dag till sen så
är det deras tur att lämna plats för våren...
Nämnde bara här om dagen att jag ville ha kvar julen ett tag
till men ibland ändrar man sig snabbt, så är fallet denna gång!

Nytt besök hos sjukgymnasten idag på vårdcentralen med
samma behandling som förra veckan fick mig att ännu en gång
vrida mig av smärtor. I fyyyra långa minuter höll han på med
detta! Han tejpade också min fot så jag fick ett bra stöd, har
gått på tå i några dagar nu...
Nytt besök nästa vecka för ännu en behandling, puh!!




























Som ni ser så har jag en ny header på bloggen och det är fina
Flisan som har hjälpt mig med den.
Hon är en klippa på detta och fort går det!
Känner mig supernöjd med den, för den blev precis som jag
tänkt mig!
Vill du kika in på hennes blogg, gör du det HÄR

Hoppas du njuter av ELDKVARN på SVT1, det gör jag!!!
Dom är inte bara bra, dom är bäst!!!

Ha en fin fortsättning på kvällen...


                                                   

2 kommentarer:

  1. Hoppas foten blir bättre snart mami! Love you!

    SvaraRadera
  2. Tack, gumman!!
    Håller också tummarna, för det känns
    hopplöst just nu:(

    Stor kram till dig...❤

    SvaraRadera