onsdag 18 januari 2012

HOPPLÖST



Idag rann tårarna när jag var hos sjukgymnasten och gör det än faktiskt. Känner mig riktigt ledsen...
Ont gjorde det och hopplöst känns det!
Tänk att man kan bli så deppig...

Nu ska jag samla ihop mig och titta ut genom fönstret en stund eller varför inte sova en stund.
Känns upplyftande...eller INTE!!
Brukar kunna muntra upp mig själv med att shoppa någonting men det funkar ju inte nu. Nätshopping känns inte alls lika kul, tyvärr!

Nä, lite lunch ska jag allt äta först!


                                                      ♥

4 kommentarer:

  1. Skickar några tröstkramar!!!!

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt att höra stackare :-( Jag lider med dig och hoppas verkligen att det vänder snart!! Många många kramar kära svägerska <3

    SvaraRadera
  3. Lider som bara den med dig! Jag är ledig på måndag och sms.ar dig om du har tid..så blir det utflygt med lunch. Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni, för er omtanke!
    Kram:)

    SvaraRadera