fredag 27 januari 2012

JANUARIFREDAG

Fläskfilépasta åt vi på Flisans födelsedag. Fantastiskt gott!! 


Mycket Parmesan...mums!!!

Idag yr verkligen snön utanför fönstret och med facit i hand, så har det gjort det hela natten. Min fot har värkt så mycket så jag har inte kunnat sova....                                                          
Fick två behandlingar i går, först stötvågsbehandling och sedan massage så jag hoppas fortfarande på underverk!!!
Har även varit och gjort fotavtryck till mina sulor denna vecka och varit på röntgen så jag försöker verkligen med ALLT! Nu återstår bara ett resultat och det ganska snart, hoppas jag!!

Är bjuden på tjejfest  ikväll, hos fina Gunilla men tyvärr har jag fått ställa in. Får vackert ligga hemma i soffan och käka värktabletter och softa! Jag som sett fram emot denna afton med härliga girls, lite mingel och bubblor i glaset... Känns urtrist att vara hemma!!!


                   Önskar dig en trevlig fredagskväll!!



                                            ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar