måndag 16 januari 2012

NEW WEEK

Himmelskt god smörgåstårta...


Första dagen på en ny vecka har börjat tagit fart och det är + 2 grader och takdropp, här hos oss.

Foten är det varken sämre eller bättre med utan snarare jämna plågor, så jag linkar vidare...
Ska till sjukgymnasten igen på onsdag för behandling och hoppas på stordåd, naturligtvis!!

I går fyllde Jontes tjej Julia 18 år, så då var vi kalas med hur mycket gott fika som helst. Smarriga potatisbakelser, rullrån, kolakakor, bullar, tårta, morotskskor m.m OCH smörgåstårta så vi rullade därifrån kan jag lova men gott va're!!

Jag måste också börja baka snart till lilla Flisans kalas. Nu är det bara 10 dagar kvar och det går ganska fort det.
Presenter måste inhandlas med det snaraste och inbjudningskort till alla barn måste förberedas.
Nu är det ju inte jag som gör dem, det fixar Flisan själv som är helt fenomenal när det gäller datorer.
Hon fixar det mesta, kan jag säga! Där ligger jag i lä...

                        Hoppas ni får en skön start på veckan,
                                   trots detta trista väder!


                                                   ♥

1 kommentar:

  1. Åhh, vad smarrigt gott allt det där lät!!

    Förstår att Flisan klarar det mesta, hon brås väl på faster..? ;-) Skämt åsido, hon är ju så duktig och har även lärt mig en del små dataknep!

    Kram Kicki

    SvaraRadera