söndag 12 juni 2011

12 JUNI


















Längtar tillbaka till härliga Alanya...

Skönt att det inte är så varmt längre. Nu kanske jag kan sova bättre!
Men å´andra sidan så vill jag ju ha varmt och skönt, jag menar inte att
klaga men det var så´n tryckande värme...

Enligt yr.no ska det bli regnigt i morgon men fint på tisdag, när det är
skolavslutning för Felicia så jag hoppas väder-gudarna är med oss...
I fjol kom det en liten regn-skur om jag inte minns fel så det vill vi inte
ha i år. Blir ju oftast kallt när det regnar och blöt blir man också, svårt
med kläderna man köpt för det fina vädret som man förväntar sig att
det ska bli. Vi håller tummarna för att solen ska skina!!!

Blev precis bjuden på avslutnings-fika hos min fina syster Annica men
tyvärr väntar jobb efter avslutningen både för mig och Felicias pappa.
Det var därför vi hade vår skolavslutnings middag redan i fredags.

Nu ska vi äta cheesecake med jordgubbar som blev kvar sen i fredags
sen väntar tvättsugan!

Ha de´gott ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar