fredag 10 juni 2011

FREDAG I SIKTE














































Hej alla fina bloggisar!!!

Jag hade en jätte skön dag i går med massor av sol. Njöt varenda
sekund men läste inte en endaste rad i boken som jag tänkt.
Bläddrade igenom två dagstidningar istället,det var det enda...
Hade inte riktigt någon ro i kroppen. Vet inte varför!

Jag gillar att se på tv och gör det ofta men sen vi kom hem från Turkiet
har jag inte sett ett enda program. Har försökt men blir bara rastlös och
okoncentrerad... Konstigt!!!

Eftermiddagen tillbringades i Staden På Landet med mina tjejer.
Handlade bl.a avslutnings-kläder till Felicia. Sent, jag vet men klänningen
jag köpte till henne för två veckor sedan var alldeles för stor visade det
sig så vi hittade en annan mycket finare faktiskt så det var ju bra.
Alla nöjda och glada!

Storhandlade på Ica Maxi också inför kvällens lilla sammankomst.
Svängde ihop en Västerbottenspaj medans Sophie gjorde en
Cheese Cake a´la Leila Lindholm så jag gick och la´mig ganska sent...
Det är skönt att förbereda lite grann så jag inte behöver stå i köket hela
dagen.

Hoppas solen lyser även på dig idag för här är fortsatt fint väder!!!

1 kommentar:

  1. Cheesecake a la Sophie ;) Toppen jobb med maten idag, det var så gott å somrigt! Mysig kväll!

    SvaraRadera