onsdag 8 juni 2011

ÅTTONDE JUNI

Härligt att det fina vädert håller i sig. Älskar den här tiden när
hela sommaren ligger framför våra fötter.
Det är ljust när man kliver upp, ljust när man går och lägger
sig. Allt är som sagt var mycket bättre...

Min dag på jobbet har varit varm, jätte varm! Förmodligen har
inte luftkonditioneringen fungerat. Hörde fler som påpekade
detta.

Så här ser det ut på min arbetsplats...















...inte städat kan jag säga...





















Usch och fy hur det ser ut. Ingen vacker syn direkt!



Anders och Jonte var inte hemma vid middagstid så vi tjejer
grillade hamburgare och fick en mysig tjejkväll tillsammans.
Sophie skötte grillningen alldeles utmärkt!!



Sophie står vid grillen




















Hemgjorda hamburgare står på menyn































I morgon sitter jag i solstolen om vädret tillåter...
Har en hel dag för mig själv som jag ska tillbringa på bästa sätt.
Läsa boken:  Det Fjärde Offret skriven av Mari Jungstedt,
njuta och bara ha det skönt i min ensamhet!
Ser fram emot min härliga dag...

Kram ♥

1 kommentar:

  1. Ante har fått konkurrens ;) Gott som attans blev det!

    SvaraRadera