onsdag 22 juni 2011

ONSDAGSMYS

Tidningar inhandlades idag, så jag har lite läsning i kväll!!!































Har precis kommit hem från en cykeltur som började med
sol  men avslutades med spöregn, vilket resulterade i att vi
blev dyblöta!!!
Hade ingen vattenfast mascara heller så jag var hyfsat
snygg när vi kom hem!

Felicia och jag käkade pizza med vår granne Carin och
hennes barn och hade det riktigt mysigt.

(Nu skiner solen igen...btw)

Här behöver städas så jag ska ta mig an detta alldeles snart
så jag slipper i morgon när jag är ledig. Då ska jag plantera
blommor som jag köpt idag. Fina vita Lobelior ska hängas
i amplar utanför dörren.
Vita Pelargonier skulle jag också handla till köket men de
stackare som fanns hos blomsterhandlaren såg  ledsna ut!
Jagar vidare i morgon då det blir blomsterfix...

Ha´en fin kväll!!!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar