måndag 27 juni 2011

CAFÈ JUNISKÄR
































En otroligt härlig morgon med massor av sol vaknade vi av i dag.
En fantastisk start på denna vecka...
Man blir så glad när solen skiner och himlen är alldeles blå!

Tyvärr ingen semester den här veckan heller men jag är super glad
för er som har...
Jag får nöja mig med att jag slutar tidigt varje dag, så eftermiddagen
och kvällen blir lång i alla fall. Jag hinner med att njuta av solen en
liten stund, för den ska väl lysa i några da´r nu???
Till helgen ska det bli regn igen och det känns mindre bra.
Felicia har fotbollscup (Lilla VM) så då får man ta regnstället på...

I kväll cyklade jag, Felicia, Sophie, Jonte och hans fina tjej Julia till
Juniskärs Café och käkade glass efter middagen. Det var så mysigt...
Inte speciellt mycket folk men heller inte tomt.
Kommer att somna ovaggad i kväll, för det var ingen lugn cykeltur.
Fick slita som attan för att hänga på...puh!!!

Nu väntar sängen och Anders då förstås.

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar