onsdag 29 juni 2011

ONSDAG


Har njutit av härliga tidningen Lantliv på altanen och en god kopp
 te  på eftermiddagen. Skönt att bara vara...

























Det fina vädret håller i sig och det är bara att njuta...

Den här dagen har gått i rask takt och jag har hunnit
med allt jag planerat att göra på jobbet, så det känns skönt!
I morgon jobbar jag sista dagen på den här veckan. Det betyder
att jag är ledig i 3 da´r. Yees!!!

Ska baka bullar/kakor tills på lördag, ca: 20 st till fotbollslaget.
Får se vad jag hittar på för smaskigt, någonting i långpanna kanske???

Du kanske har något smarrigt recept som du vill dela med dig av?



Hittade fina lila blommor i trädgåden i dag men jag har aldrig sett dem förut...
Någon som känner igen dem? Det kanske är vildvuxna blommor???



















Här får ni en närbild...























Avrundar den här kvällen med att hänga lite tvätt och plocka fram
kläder till morgondagen.

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar