torsdag 16 juni 2011

TORSDAG

I går var jag på butik Sagolik och handlade fina skålar. Har en stor sedan tidigare så jag
kompletterade med två lite mindre. Alltid bra att ha!
















































Den här dagen har gått i ett rasande tempo. Jobbade till klockan 15:00, hem och
stekte pannkakor, utvecklingssamtal på skolan (det blev många förhinder innan
detta samtal kan jag lova), hämtade sonen några mil bort som varit och golfat med
kompisar. Landade vid datorn nu, där av detta sena blogginlägg...

Nu har jag tre lediga dagar framför mig och jag ska förvalta dem väl.
I morgon ska jag njuta av solen (om det blir någon), läsa tidningar och bara ha det
lugnt och skönt.
Njuter jag inte av solen ska jag storstäda överallt ( hoppas naturligtvis på det första
alternativet ) och inhandla nya blommor till köket. Vita pelargoner blir det i så fall.

Kvällen tillbringar vi på Park Arena där det är konsert med Eagles, Anders stora
favoriter.  Hoppas det inte blir regn, för det ser ut som det när man kollar vädret.
Tar med regnstället så jag är garderad, paraply får man nog inte ha...
Sammanstrålar kanske med syster yster efter konserten???

God Natt och Sov Gott ♥














1 kommentar:

  1. Fin skålarna! Måste kika in på Sagolik snart, dom har så mycket fint och mysigt! Önskar er en härlig Eagles kväll imorgon! Hjärta dig!

    SvaraRadera