torsdag 23 juni 2011

TRIST VÄDER...


















I dag blir det en innedag. Gråtrist väder och ganska kallt
gör att man inte får någon längtan ut.
Jag kan vänta med att plantera blommorna tills en annan
dag. Vi ska ändå inte vara hemma på midsommarafton
så det kan gott vänta.

Jag ska göra en Västerbottenpaj och en Jordgubbstårta
att ta med till morgondagens firande. Vi ska vara i min
systers stuga, så det blir knytkalas eftersom vi blir så många.
Tror att det rör sig om ca: 30 personer.
Det ska bli så kul att träffas för det var så länge sedan.

Det ska regna hela dagen men bli fint på kvällen så vi
kommer att sitta i ett stort tält. Gäller att ta varma kläder
med sig.

Staden På Landet ska få sig ett besök på eftermiddagen
så jag har några timmar att spendera här hemma.
Ska putsa lite fler fönster, tvätta någon maskin, plocka
lite grann och städa färdigt eftersom jag inte hann igår.

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar