måndag 20 februari 2012

HEJ MÅNDAG


Lite vardagslyx...

Vilket härligt väder denna måndag bjuder på. Redan igår fick jag vårkänslor med plusgrader på termometern och idag är vädret ännu bättre. Solen skiner som bara den!!


Svängen jag var ut på igår gick jag till stan. Det gick så där... Foten orkade inte så länge!
Herregud, varför ska det ta sån tid???
En liten stund gick det bra sen fick jag återvända hem igen. Trist med tanke på allt vårfint som jag skymtade...
Är sjukskriven tom fredag och hoppas, hoppas verkligen på att kunna jobba efter det. Håller på att bli tokig!!
Hittade i alla fall en ny plattång och det var det väsentliga. Min gick sönder strax före jul så den jag använt nu är en liten reseplattång och den är allt annat än bra!!!


Har försökt mig på crosstrainer'n nu på förmiddagen men kan väl säga att det gick så där det också. Endast några minuter klarade min fot av sen var det kört!
Ursäkta om jag gnäller om denna fot men jag lider verkligen...hoppas ni inte tycker att jag är skitjobbig, även fast jag är det, hihi!!!



Felicia bakar chokladbollar så jag ska bege mig in till köket för en liten provsmakning!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar