fredag 3 februari 2012

SUNDSVALLS RYGGKLINIK




Redan fredag och helg igen. Snacka om att veckan har gått fort!
Solen skiner och det är -15 grader, riktigt krispigt ute kan man säga!!

Var till Krister (naprapat och kollega till min A) i förrgår och fick akupunktur för första gången. Det kändes inte alls. Jag som var så rädd för det hade bestämt mig redan innan jag gick dit, för allt annat utom nålar i kroppen. Med facit i hand ångrar jag mig inte en sekund!!
Krister gav en annan diagnos än läkaren och den tror jag mer på eftersom jag har varit på så många behandlingar och inte blivit bättre...
Känns som ett steg i rätt riktning nu, yes!!

Rekommenderar er som behöver en BRA naprapat, gå till Krister. Han är otroligt kompetent och riktigt, riktigt duktig (klicka bara på namnet så har ni adressen där)!!!

Har införskaffat nya skor att ha på jobbet, sköna skor förhoppningsvis!
Håller tummarna för att det är ett lyckat köp och att det funkar med de nya sulorna som är utprovad just för mina fötter. Har hämtat dem idag och provat men dom känns ju inte riktigt hundra kan jag ärligt säga men det
kanske tar tid innan man vänjer sig??

                                        Nu njuter vi fredagen!!


                                                     ♥

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna att Krister lyckas hjälpa dig så att du äntligen blir bra :)
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma, kram:))

    SvaraRadera
  3. Håller med, kombon Krister o Anders funkar alltid när det är jävligt;)
    //Jennie

    SvaraRadera