lördag 18 februari 2012

MY NEW SHOES





Min fina A får uträtta många ärenden nu, till höger och vänster. Igår började jakten i stan och slutade vid Staden På Landet.


Den här gången var det dom här stövletterna med snygga detaljer på som jag prompt skulle ha.
Dom känns riktigt bra på ( i alla fall på den ena foten ). Hade tänkt ha de nya sulorna i skorna men det är ju omöjligt. Vilken storlek jag än skulle välja så skulle dem aldrig passa. Det måste vara en sko där sulan går att ta ur och hur många såna har man! Det är ju bara i träningsskor och vinterkängor som det är löstagbar sula.

           Jag behållar dem ändå för jag gillar dem skarpt!!

Nu har det börjat blåsa och snöflingor dansar i luften. Ovädret börjar närma sig med stormsteg. Ca: 30 cm snö har vi att vänta i värsta fall och dessutom blötsnö, usch!!

          Laddar för Mello ikväll och bubblor i glaset!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar