måndag 27 februari 2012

NEDRÄKNING





Nu är vår resa till Thailand bokad och klar!! Ska bli såå skönt att resa till värmen.
Alla förberedelser innan man åker är ju halva nöjet, typ. Älskar att planera och fixa!!
Ska bli spännande med ett alldeles nytt resmål...

Vi tänker vara lite wild and crazy denna gång, så vi har endast bokat flygstol. Tittar på boende men har inte hittat något specifikt. Huvudsaken är att vi har 1-2 nätter bokad när vi kommer fram och vart det blir, återstår att se...

Nya pass till Jonte och Felicia måste ordnas eftersom deras går ut inom 6 månader, Twinrix måste tas och jag som är spruträdd gruvar mig. Ska ta tjuren vid hornen redan idag, om möjligt!
Har hört att det finns ett vaccin man dricker innan avresa för att klara magen bättre så det måste jag forska vidare i...

Nu ska jag strax till sjukgymnasten.

På återseende!


 

3 kommentarer:

  1. Åh så härligt! Älskar Thailand, allt är så enkelt, alla är så snälla och det är sååååå vackert! Min vän Annelie har nyss kommit hem från Thailand och har ett kanontips på Hapla Beach: http://www.booking.com/hotel/th/hapla-beach-cottage.en.html

    /Carina W

    SvaraRadera
  2. Låter så skönt! Hoppas det går bra hos sjukgymnasten.
    Ha en fortsatt bra vecka.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Var in och tittade på hotellet du skickade en länk till
    och det såg verkligen fantastiskt ut, Carina!
    Tack för tipset!!!

    Hos sjukgymnasten gick det bra, Marie men det jag
    inte skulle ha gjort, var att testa crosstrainer'n 5 min.
    Har haft värk i foten som bara den...aj,aj aj!!

    Hoppas ni också får en bra vecka!

    SvaraRadera