söndag 19 februari 2012

HELLO SUNDAY

Provade Glenn Strömbergs omtalade efterrätt igår...



Såg Mello i går kväll och har inte så mycket att säga om artisterna. Tycker det mest är bara skräp...
Det var bättre förr!!

Ovädret vi skulle få, vart tog det vägen? Väntade hela kvällen men det uteblev visst, skönt!
Snudd på att solen är framme just nu.

Hör och häpna, nu ska jag ut en sväng!! Känns skönt att lägga dem orden på en rad... Ska träna med att ha nya sulorna i skorna ca:1 tim om dagen, även fast det gör ont. Jag ska tydligen vänja foten, säger sjukgymnasten. Det blir en spännande fortsättning på detta... Gör ont bara jag tänker på det!!!
För er som inte läst bloggen tidigare har jag drabbats av en ond, ond hälsporre som inte vill ge med sig.


                 Startklar är jag, för nu ska jag ut en sväng!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar