onsdag 29 februari 2012

NIKE




Nya skor har inhandlats och väntar inte på att användas, går alltid i dem
inomhus för att underlätta för min lilla fot som jag måste nämna igen.
Tar ut de befintliga sulorna och stoppar i mina nya.
Funkar jätte bra!

Har även testat crosstrainer´n som min snälla sambo införskaffat åt mig.
 Max 5 minuter sen fick foten nog och värkte en hel del i gårkväll
kan jag säga, så då får jag utesluta den i några dagar...
Sååå typiskt!!

Nog om detta fotprat för idag !

Drickvaccinet Dukoral som jag drack igår smakade faktiskt inte så illa som jag trodde.
Avslaget bubbelvatten med hallonsmak, typ. Ordet drickvaccin gör ju att
man tror att det ska smaka satan men där luras man...
En dos kvar sen är kuren klar!!


Önskar dig en en fortsatt bra dag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar