måndag 13 februari 2012

MÅNDAG

 Nytt schampo och balsam för färgat hår.


Måndag och strålande vacker väder med endast 2 minusgrader.
Är så sugen på en PW men det lär dröja innan jag kan gå på denna fot!
Sjukskriven i ytterligare 2 veckor...

A har snällt varit och köpt en crosstrainer till mig men det funkar inte att stå på den heller. 
Tanken var god och han är verkligen mån om mig. Han försöker ta hand om mig på bästa sätt och peppar mig i massor!!

Helgen har varit så där lagom soft men jag längtar ut. Lite frisk luft och härliga rosiga kinder vore ju inte helt fel, röra sig obehindrat och gå på Ica! Ja, ni hörde rätt, Ica av alla ställen. Hur kan man längta dit???

Var på Salong Pili hos Ingela i fredags och färgade håret. Sååå skönt, hade väntat alldeles för länge i vanlig ordning. Nu känner jag mig nästan som en ny människa!!


                              Önskar dig en finfin måndag!


                                                   




2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att bror sköter sig och tar hand om dig på bästa sätt! Hoppas du snart kan gå på en efterlängtad powerwalk och en shoppingtur till Ica! :-) Kraaaam Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vad det lilla kan göra mycket!!
    Hur hade du det på dina upptåg förra veckan??
    Kram Mollan:)

    SvaraRadera