söndag 5 februari 2012

MASSAGE

Bakom den här dörren gömmer sig min stora kärlek på dagarna...


Jag har förmånen att få massage, i princip när helst jag vill. Det är få förunnat, jag vet. Just nu betyder det otroligt mycket för mig som behöver det varannan dag och extra lyxigt när jag ser en film samtidigt. Vi riggar upp bänken i vardagsrummet och sen är det bara att välja kanal och njuta! Nä, nu ljög jag allt... Njuter är det minsta jag gör. Det gör så himla ont så jag tror många gånger att min sista stund är kommen (skämt å´sido) men välja kanal får jag göra, hi hi hi!!!
Oavsett smärta så är det guld värt och jag är mycket tacksam!

Både igår och idag har jag provat Tens, en apparat som stimulerar hudnära nerver med svag elektrisk ström. Känns lite scary men jag hoppas på bra effekt!!

Nu är det dags för en ny behandling och jag gruvar mig redan, trots tända ljus och hemmamiljö och fritt att välja kanal...gaaah!!



                                                      ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar